سعیدسعید، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

عشق مامان و بابا

20 ماهگی سعیدم

1392/12/5 15:41
نویسنده : ثریا
679 بازدید
اشتراک گذاری

                                 

 عزیز دل مامان دو روز از 20 ماهگیت میگذره عزیزم مبارک باشه عشقم - یک هفته ای خونه نبودیم دو روز خونه مامان (من) یه روز خونه عمو مهدی و دو روزم خونه مامان(بابا رضا) بودیم اول اسفند تولد عمو مهرداد بود و همه اونجا بودیم و خوش گذشت شما هم حسابی آتیش سوزوندی جدیدا اگه کاری داشته باشی و من بهت نه بگم و نخوام انجام بدم منو اینطوری صدا میزنی ما جون= مامان جون فدات بشم منم کلی ذوق میکنم  دیگه اینکه با هم رفتیم بیرون یه بالش با کاور باب اسفنجی برات خرید خیلی دوستش داری و همش میخوای پیشت باشه سرتو روش بزاری قلبعاشق روشن و خاموش کردن لامپی و منم باید بغلت کنم و تو هم همشونو روشن و خاموش کنی یا وقتی میبرمت دستشویی خودتو بلند میکنی رو ی پنجه که قدت بلندتر بشه و برق دستشویی رو روشن کنی خیال باطل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خله سحر
4 اسفند 92 19:31
قبونت برم من تازه شم دو تا عروسک دارم خرسی وخرگوشی،که اونارو خیلی دوست داری بغلشون میکنی بوسشون میکنی بعدش میدی من که بوسشون کنم آخه سعید من خیلی مهربونه تازه شم خاله جونتو خیلی دوست داری عزیزم باهم حسابی بازی میکنیم و حالشو میبریم دوستت دارم کوچولوی من
الی مامی آراد
18 اسفند 92 18:10
عزیزم بیست ماهگیت مبارکککککککککککککککک