سعیدسعید، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

عشق مامان و بابا

عید نوروز تو راهه

1392/12/28 20:24
نویسنده : ثریا
547 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم فقط چند ساعت دیگه تا تموم شدن این سال و رفتن به سال دیگه زمان مونده امسال با همه مسائلی که داشت با بودن تو خیلی خیلی خوب گذشت با پسر شیرین زبون و خوشرو و همسر مهربون و صبور امسال زیباتراز همه سالهای گذشته بود برای من و بابایی از خدا میخوام سال آینده 93 هم سالی باشه همراه با سلامتی و خوشبختی و موفقیت برای همه خانواده هامون و همه مردم ایران باشه  عزیزم دلم این روزها خیلی بامزه تر شدی و هر حرفی که میزنیم شما هم فوری تکرار میکنی چند روز پیش هر چی من میگفتم تو هم تکرار میکردی که بهت گفتم مگه تو طوطی هستی که فوری گفتی طوطی طوطی سال آینده 2 فروردین به امید خدا با بابا رضا و مامانی و خاله سحر میریم زادگاه مامان 20 ماه میشه که نرفتیم خیلی دلم تنگ شده حتما بهمون خوش میگذره همه منتظرن که تو رو ببینن آخه وقتی دو ماهت بود تو رو دیدن ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

علامه کوچولو
29 اسفند 92 12:52
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
شقایق مامان آرشا
29 اسفند 92 16:26
با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد سال نو مبارک
بابای امیر
5 فروردین 93 14:08
با سلام و احترام و عرض تبریک سال نو خدمت سعید جون و خانواده محترم ایشالله سال جدید همواره به شادی بگذره همواره پایدار باشید
الی مامی آراد
16 فروردین 93 17:23
عزیزم خوشگلم عیدتون مبارک از خداوند تو سال جدید بهترینها رو براتون میخوام