سعیدسعید، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

عشق مامان و بابا

پسر باهوش و شیرین زبون من

1393/9/9 18:21
نویسنده : ثریا
758 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم عشقم نازنینم این چند ماهی که نیومدم بنویسم برات من. ببخش عزیزم یه خورده سرم شلوغ بود و یه خورده بیحوصله بودم

جونم برات بگه خیلی اتفاقها افتاده توی این مدت که هم خوبه و هم بد –بدش بمونه ولی خبر خوب این که دختر دایی بهمن ماه به امید خدا دنیا میادو یه همبازی جدید پیدا میکنی عزیزم و خبر خوب دیگه اینکه با همکاری عالی پسرم دیگه از دست پوشک هم راحت شدیم قربونت برم اینقدر عاقل و باهوشی اصلا اذیتم نکردی خیلی زود راه افتادی فدات بشم همه چیت خوب بود و مامانو اذیت نکردی و اینکه کامل دیگه صحبت میکنی و جمله سازی میکنی و خیلی شیرین صحبت میکنی گل پسر خاله سحر از دست مامانی ناراحت بود که چرا وبلاگتو بروز نکردم حالا هم خوابیدی و بابا رضا هم توراه خونه است دارم برات مینویسم  منو صدا میزنی میگی مامان ثریا

بابا رضا = بابا رضا – بابا جون

 وقتی دستشویی داری نمیزاری من باهات بیام تو میگی تو برو نیا منم نمیام میری و درم میبندی بعدش صدام میزنی 

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

خاله سحر
10 آذر 93 15:01
سلام سعیدم خاله قربونت بشه .ماشالا واسه خودت آقا شدی .باهوش و شیرین زبون .مامان نگفت اما من میگم چقدر راحت صحبت میکنی وجمله سازی هات چقدر عالیه دوستت دارم عاشقتم
تبادل لینک نی نی وبلاگی ها
21 اسفند 93 16:00
خبر خوب برای مامان ها. اگه میخوای مامان زیادی بیاد وبلاگتون و بازدیدتون بیشتر بشه وبلاگتون توی سیستم تبادل لینک ما ثبت کنید. باعث افتخار ماست وبلاگتون توی سایتمون ثبت کنید. اینم ادرس http://undone.rozblog.com تا الان 153 مامان وبلاگش ثبت کرده. مامان مهربون منتظرتما