سعیدسعید، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

عشق مامان و بابا

اومدم با تاخیر زیاد

1394/9/28 15:23
نویسنده : ثریا
615 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم 

سعید من که تو این مدت که نیومدموبلاگتو آپدیت کنم یه خوردشو به حساب تنبلی بزار 

ماشالله پسر نازم مثل بلبل صحبت میکنی ،خیلی باهوشی و مودب و مهربون  دختر دایی هلنا هم بزرگ شده و روز به روز نازتر میشه ،و اینکه صاحب یه دختر عموی ناز به اسم آرتمیس شدی عزیزم الان که دارم مینویسم دو ماهشه خانوادمون داره بزرگ میشه با این بچه های ناز باباررضا هم مشغول کاره مثل همیشه و مامانم خونه کار میکنه   وچشمک ایشالله بهار یا مهد و یا کلاس آموزشی ثبت نامت میکنم عزیزم که با هم سن و سالات آشنا بشی و بازی کنی 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان فرزانه
28 آذر 94 17:14
سلام مامانی جونی واقعا کوچولوتون خیلی نازه عزیزم خدا برات حفظش کنه ایشالا به وبلاگ منم سربزن ختما به دردت میخوره تم تولد تبدیل عکس خونگی به آتلیه و کلیپ خوشگل از عکسای کوچولوی نازت خلاصه منتظر نظرتم هستم حتما یه نگاهی بنداز