سعیدسعید، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

عشق مامان و بابا

تولد سعید جونم

1392/4/2 14:42
نویسنده : ثریا
441 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم یکسال پیش تو همچین روزی بود که تو بغل مامانی بودی و بعد از 9 ماه انتظار صورت ماهتو دیدیم هیچوقت اون روز رو فراموش نمیکنم بهترین روز زندگی من و بابایی بود عزیز دلم خدا رو شکر میکنم که ما رو قابل دونست که بابا و مامان پسر گل و خوش رویی مثل سعید باشیم امروز هم تو رو بردیم واکسن یکسالگی تو زدیم اصلا خم به ابرو نیاوردی و حتی یه آخ هم نگفتی آفرین به این مرد کوچک و شجاع ما جمعه هم برات تولد خانوادگی گرفتیم که چند تا ار عکسها شو میزارم و صد البته عکس کادوهاتو که بعد ببینی برات چی گرفته بودن دست همهشون درد نکنه خیلی زحمت کشیدن ایشالله براشون تو شادیهاشون جبران کنیم 

 

 

 

 

 

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

آزاده
2 تیر 92 15:11
تولدش مبارک امید وارم عمرش طولانی و تنش سالم باشه
شقایق مامان آرشا
3 تیر 92 13:05
تولدت مبارک 100 ساله شی دست مامان و بابا درد نکنه خیلی قشنگ عکسا
مامان رونیا
8 تیر 92 13:48
*****************+happy birthday to you+************
عمه حدیث خوشگله
8 تیر 92 14:45
تولد تولد تولدت مبااااااااااااااااارک سعید جونم ان شالله که عاقبت بخیر شی گلم
عمه حدیث خوشگله
8 تیر 92 14:46
راستی من به سعیدجون رای دادم شما هم به حدیث جونی با کد206 رای بدین یک دنیا تشکـــــــــر
ریحانه
8 تیر 92 19:30
واسههههههههه من کیک نذاشتین؟ منم کیک میخوااااااااااام