سعیدسعید، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

عشق مامان و بابا

پسرم مریض شده

1392/4/28 15:03
نویسنده : ثریا
363 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم الهی من فدات بشم دیگه هیچوقت مریضیتو نبینم دو روز پیش بود که تا ظهر خوب بودی ولی عصر که شد دیدم بیحال شدی و تب داری 38 درجه خونه هم استامینوفن نداشتیم آماده شدیم با هم (با آژانس )رفتیم بیرون برات خریدم و برگشتیم خونه که دیدم رو پاهات داره جوش میزنه پوشکتو عوض کردم دیدم اونجا هم جوش زده اول فکر کردم به خاطر پوشکته اونو عوض کردم تا شب که بابایی اومد بیقرار بودی نزدیکای صبح پوشکتو عوض کردم دیدم جوشها خیلی بیشتر شده ترسیدم بابایی رو بیدار کردم اومد دید اون روز بابا رضا سر کار نرفت و ساعت 7 بود که رفتیم درمانگاه دکتر دید و گفت یه ویروسه یک هفته تا ده روز طول میکشه خوب شه روی دستها و صورت و گوش و کف پاهاتم زد خارش داره و اذیتت میکنه کاری هم از دست ما برنمیاد عزیزم الان خوابی و من دارم مینویسم تبتم یه خورده بهتره از خدا میخوام زود زود خوب شی همه زنگ میزنن و حالتو میپرسن میخواستن بیان که من گفتم نمیخواد میدونم تو رو اینطوری ببینن بهم میریزن و خیلی ناراحت میشن 

خدایا خودت مراقب همه بچه ها باش 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مادام
29 تیر 92 3:02
الهی که همه خوبی ها و خوشیهاتونو توش بنویسید.............. بنظرم بکگراندش یه کم تند و تیزه رنگش اگه میتونید تو قسمت لینکهای روزانه ام یه چیز که به این قالب بخوره رو جاش بزارید و اینکه عکس معرفی وبلاگتونو روشو برید تو برنامه پینت کامپیوتر برگردونید سمت چپ که بیفته به طرف وبلاگ......یا اینکه کلا عوضش کنید چون خود این عکس مکررر تو قالب اومده.. البته این نظر منه...جسارتا
مادام
29 تیر 92 13:24
عزیزم چرا به مدیریت تلگراف ندادی بخاطر وب قبلیت ...برات میتونن آزادش کنن هاااااا فقط کافیه یه خورده از مشخصات یا ایمیلتو بدونی بکگراندتم خوشگله
الی مامی آراد
2 مرداد 92 15:26
ممنونم که پیشمون اومدین خدا کنه دیگه این فرشته ها مریض نشن گناه دارن بخدا تا میان یکمی جون میگیرن مریض میشن منم لینکتون کردم
مرمر(مامی کسرا)
2 مرداد 92 16:47
عزیزم مشکلی نیست این به خاطر واکسن 1 سالگیشه...کسرا هم همینجوری شده بود...یه هفته ای خوب شده...دکتر گفت 1 هفته تا 3 هفته بعد از واکسن علایمشو نشون میده....... البته کسرا 10 روزم قبل از 1 سالگیش ویروس سرخک آلمانی اومد سراغش...بیچاره پسرم داغون شد...خیلی شدید بود...هم دونه هاش هم تبش که با هیچی پایین نمیومد...
مرمر(مامی کسرا)
2 مرداد 92 16:51
اگه موافقید تبادل لینک کنیم...پسرامون دقیقا هم سنن...تو یه روز و یه ماه و یه سال بدنیا اومدن...فکر کنم یک ساعت با هم اختلاف سنی دارن...میتونیم از تجربیات هم دیگه هم استفاده کنیم.... میتونی از پوشک بگیریش ولی اگه حوصلشو داری چون خیلی وقت گیر و گاهی اوقات اعصابت خورد میشه واقعا...ولی ضرر نداره..
شقایق مامان آرشا
5 مرداد 92 16:49