سعیدسعید، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

عشق مامان و بابا

وقتی 5 ماهت بود

1391/10/28 13:27
نویسنده : ثریا
229 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامانی وقتی پنج ماهت شد روز قبل از تولدت رفتیم خونه مامان من و دایی من و خاله شکوفه هم از کرمانشاه اومده بودن حرف که میزدیم دایی گفت سعید چند وقتشه الان گفتم فردا 5 ماهش تموم میشه و روز بعد دیدم دایی رفته بیرون و یه کیک خوشگل برای گل پسرم گرفته منم که همیشه دوربین باهامه با کمک خاله سحر خونه رو تزیین کردیم و شد یه تولد 5 ماهگی و کلی عکس ازت گرفتیم که اینم یه نمونشه 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم
12 اسفند 91 17:05
سلام خانوم گل خوبی؟
من از نی نی سایت اومدم وبلاگت دنبال نظرات کاربرا در مورد دکتر زارع پور بودم که دیدم نوشتی دکترت ایشونه. با این دکتر زایمان کردی راضی بودی؟
بی نهایت ممنون میشم همینجا جوابم رو بدی خیلی شروریه ممنون . خدا گل پسرت رو نگه داره برات.



سلام مریم جان شرمنده دیر جواب دادم مشغول کارهای عیدم نتونستن بیام بله عزیزم دکترم خانم زارع پور من که از همه نظر ازش راضی بودم عزیزماز همه نظر خوبه


مریم
15 اسفند 91 9:10
دوباره سلام دشمنت شرمنده بی نهایت ممنون که با وجود کار عید و بچه داری لطف کردی جواب دادی انشالله دامادش کنی مرسی