سعیدسعید، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

عشق مامان و بابا

اولین کلمه پسرم

1392/2/9 23:33
نویسنده : ثریا
411 بازدید
اشتراک گذاری

قربون پسر نازم بشم من - مامان جان چند روز پیش هوا سرد بود ما هم شوفاژ رو روشن کرده بودیم و شما هم میخواستی بری و دست بزنی ما هم میگفتیم سعید جیزه جیزه که مثلا بترسی و دست نزنی روز اول خوب بود تا میخواستی دست بزنی ما رو نگاه میکردی و میگفتیم جیزه دست نمیزدی تا اینکه نوبت به تلویزیون شد و رفتی سراغش البته هنوز خودت به تنهایی نمیتونی راه بری اشاره میکنی ما هم دستت رو میگیریم و اون جایی که مد نظرته ما رو با خودت میبری خواستی تلویزیون رو خاموش کنی من گفتم سعید جیزه دست نزن - دیگه شروع کردی و اولین کلمه ای که گفتی جیژ بود همون جیز ما فدات بشم اینقدر با مزه میگی بیشتر بچه ها با ماما و بابا شروع میکنن گل پسر ما با جیژ دیگه اینکه دیروز خونه هوس کیک کردم رفتم سایت بهار سایت و دستور کیک زعفرانی رو برداشتم و شروع کردم به کیک درست کردن و شما رو توی روروئک گذاشتم یه خورده از صدای همزن میترسیدی ولی با مامانی همکاری کردی و مامان کیک رو درست کرد و چایی آماده تا بابایی اومد - ما چای و کیک خوردیم و شما آبمیوه عزیزم دیگه اینکه وقی تو رو تو اتاقت زمین میزارم و خودم مشغول کامپیوتر میشم شما هم میری سراغ کشوها چند تا عکس برات گذاشتم عزیزم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مهدیس و ملیسا
10 اردیبهشت 92 17:13
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است زیباترین خطاب “مادر جان” است “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک
موناتیموری
6 تیر 92 16:51
سلام سعیدکوچولو.وبلاگ خیلی قشنگی داری دست مامانت دردنکنه که اینقدرهواتوداره