سعیدسعید، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

عشق مامان و بابا

نظرات (7)

مرجان مامان آران
10 اردیبهشت 92 23:03
خداوند از عشقش در قلب از مهرش در چشم و از لطفش در روح زن دمديد تا دنيا رو از عشق و مهر و لطافت پر كند زيبا ترين مخلوق خدا روزت مبارك
زهره مامان عرفان خان
10 اردیبهشت 92 23:52
مادر عزیز روزت مبارک
عرفان خان
10 اردیبهشت 92 23:56
سلام سعید جونم ... وبلاگ نازی داری البته دست مامان مهربونت بی بلا ... میای با هم دوست بشیم ؟؟؟ پس خبرم کن داداشی
شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 17:09
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون. من یه گلم تویی برام یه ریشه مادر بمون کنار من همیشه کنار من بمون تا همیشه که هیچکی مثل مادرم نمی شه
عرفان خان
11 اردیبهشت 92 23:26
سلام سعید جونم ... با افتخار اسم نازت در کنار اسامی دوستان خوبم قرار گرفت ... امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم ... بامید دیدارهای مجدد
مامان محمد فاضل
21 اردیبهشت 92 22:35
سلام خوبین دلم براتون تنگ شده بود
رستمی
23 اردیبهشت 92 11:46
مادر و پدر عزیز سلام شما بهتر از هر کسی میدانید که هیچ لذت و شعفی بالاتر از تولد یک نوزاد در خانواده نیست اما آینده بخش مهمی از زندگی هر نوزاد است که توجه عمده پدر و مادر را به خود جلب میکند. هر جوان 20 یا 30 ساله ای آرزو دارد در سال های جوانی سرمایه قابل توجهی در اختیار داشته باشد .او میتواند با این سرمایه برای تحصیل در خارج یا داخل کشور برنامه ریزی کند ،خانه بخرد، ازدواج کند و... آیا برای سرمایه آینده کودک دلبندتان فکری کرده اید؟؟؟؟؟ دوست عزیز پرداخت های کوچک امروز شما سرمایه ای بزرگ در آینده فرزندتان خواهد بود. با ما در طرح بیمه تامین آتیه فرزند بیمه پارسیان همراه شوید تا آینده روشنی برای فرزندتان بسازید. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید. 02144031388-9