سعیدسعید، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

عشق مامان و بابا

17 ماه گذشت

1392/9/1 12:28
نویسنده : ثریا
345 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم عشق من فدای اون صورت و خنده های قشنگت خیلی وقته نیومدم پسرم 17 ماهه شد

17 ماه پر از روزهای خوب و شیرین که با هیچی عوضشون نمیکنم پسر خاله سپیده هم دنیا اومد اسمشو گذاشتن بردیا دیشب رفتیم خونشون و دیدیمش خیلی نازه خدا برای مامان و باباش ببخشه – تو هم با بهارسا بازی میکردی وقتی میخواستیم برگردیم خونه هر چی بهت میگفتم سعید بیا لباساتو تنت کنم گوش نمیدادی و میخواستی بازی کنی 5 روز خونه مامان بابا رضا بودیم و دو روزم خونه مامان من هر وقت خاله سحر از سر کار میومد میویدی میرفتی بغلش فدات بشم معلومه خالتو خیلی دوست داری -خاله جون برات یه کلاه خوشگل خریده بود چند روز قبلش هم با بابا رضا و سعید جونم رفتیم بیرون برای پسرم کابشن و کلاه خریدیم مبارکت باشه عسلم 

جدیدا کاری رو که بهت میگیم نباید انجام بدی قهر میکنی و میری تو اتاق و زود برمیگردی و ادا در میاری

حرفهای جدیدی که یاد گرفتی

آگا= آقا

کارتو=کارتون

آخ= آخ

آبه=آب البته بیشتر وقتها میگی دوغ

گوشی – گردو =گوگی

بهت میگم سعید پیشی چی میگه خیلی آروم میگی میو میو

و دیگه اینکه اتاقتو با اتاق خودمون عوض کردیم اتاق سعید بزرگتر و خوشگلتر شد بابا رضا موکت نرم خرید برای اتاقت نصب کرد و چند تا از عکسهاشو میزارم

وقتی خودتو لوس میکنی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مرجان مامان آران و باران
3 آذر 92 1:40
17 ماهگیت مبارک عزیز دلمممممممم قربون حرف زدنت افرینننننننننننننن اران که تنبله حسابیییییی
خاله سحر
4 آذر 92 15:23
17 ماهگیت مبارک عشقم
بیتا
4 آذر 92 18:37
من شما را لینک کردم امیدوارم لینک شم.مرسی بانو لطفا برای اینده فرزند گل خود به وب من سر بزنید
شقایق مامان آرشا
7 آذر 92 7:57
سلام شیرین عسلم. هرچی آرشا کچله تو موهات خیلی نازهههه
مرمر(مامی کسرا)
13 آذر 92 16:46
کلاه و کابشن نو مبارک..ایشالا به سلامتی بپوشیشون...اتاق جدیدتم مبـــــــــــــــــــــــــــــارک...چه موهای خوشگلی هم داری..عین دخترا...
مرجان مامان آران و باران
25 آذر 92 2:35
خصوصی
شقایق مامان آرشا
30 آذر 92 11:20
من فدا مو قشنگم بشم با این شیرین زبونیهاش 17 ماهگی و اتاق جدید مبارک